Ugdymo kokybės samprata

Atnaujinta

KAUNO LOPŠELIS – DARŽELIS ,,MALŪNĖLIS“

Ikimokyklinio ugdymo kokybės samprata

Įstaigos personalas, pedagogai,

specialistai, administracija

Socialiniai partneriai

  1. Ugdymo kokybės garantai:
  • Vertinimas;
  • Įsivertinimas;
  • Akreditacija (programos, parengtos pagal nustatytus kriterijus patvirtinimas ir pripažinimas).

2 Ugdymo kokybės vertinimo kriterijai:

  • Veiklos įvairovė;
  • Lauko erdvė;
  • Bendruomenės bendravimas ir bendradarbiavimas;
  • Ugdymo(si)aplinkos saugumas;
  • Sveikatos ir saugumo užtikrinimas;
  • Geras mikroklimatas;
  • Geri materialiniai ištekliai;
  • Brandumas mokyklai;
  • Edukacinių preogramų pasiūla;
  • Įstaigų bendradarbiavimas;
  • Pedagogų dalykinė kompetencija;
  • Pedagogų kvalifikacijos kėlimas.
  1. Ugdymo kokybės palaikymas:
  • Ikimokyklinio ugdymo įstaigos veiklos tikslai ir uždaviniai;
  • Ugdymo(si) turinys:
  • Ugdymo(si) metodai ir būdai bei jų taikymas;
  • Įstaigos bendruomenės santykiai ir sąveika;
  • Tėvų įtraukimas ir bendradarbiavimas su jais;
  • Ikimokyklinio ugdymo įstaigos veiklos stebėjimas ir vertinimas.

Ugdymo turinio atnaujinimas – nuolatinis procesas.

Formavimas Įgyvendinimas

Atnaujinimas, Vertinimas, tobulinimas

Atnaujinimas ir tobulinimas yra ugdymo kokybės variklis.

  1. Ugdymo kokybės užtikrinimo kriterijai:
  • Pedagogų (personalo) kvalifikacijos kėlimas, gera savijauta ir pasitikėjimas savo jėgomis bei bendruomenės palaikymas.
  • Įstaigos ugdymo programos įgyvendinimas, taikant visapusišką vaikų ugdymą ir tenkinant įstaigų lankančių vaikų poreikius.
  • Vaikų pasiekimų ir esminių gebėjimų vertinimas.
  • Įstaigos bendruomenės glaudus ryšys bei tėvų įtraukimas į ugdymo procesą.
  • Duomenų rinkimas, tyrimų ir stebėjimų tobulinimas ir jų rezultatų analizė.
  • Pedagogų veiklos įsivertinimas (savianalizė) ir auditas įstaigoje.

Pritarta mokytojų tarybos posėdyje 2015-04-21 protokolas Nr. 2

Skip to content