Papildoma veikla

Atnaujinta

Šiuo metu Kauno lopšelyje-darželyje „Malūnėlis” vykdoma papildoma veikla:

Krepšinio būrelis

„Žmogaus gyvenimo laikotarpis, praleistas vaikų darželyje, yra įdomus ir reikšmingas. Čia daug išmokstama, puoselėjami prigimtiniai gebėjimai, stiprėjama fiziškai, tobulėjama ir tenkinamas poreikis judėti…

Tėvai siekia, kad vaikai augtų sveiki, gražūs, gerai fiziškai išsivystę, būtų pastebimi ir aktyvūs. Manoma, kad kaip tik tai galima pasiekti krepšinio pratybomis, kurios yra įdomios ir emocingos bei turi savo metodiką. Taip pat yra žinoma, kad šis žaidimas padeda geriau pažinti supančią aplinką, leidžia pasireikšti įvairaus pajėgumo berniukams ir mergaitėms, suteikia galimybes tobulintis bei siekti aukštų rezultatų.

Krepšinio pratybos darželyje organizuojamos taip, kad visapusiškai ugdytų vaiką. Judesiai ir veiksmai turi mankštinti kūną, treniruoti organizmo fiziologines funkcijas bei formuoti judesio ir tam tikrų specifinių veiksmų įgūdžius. Veiksmai ir judesiai natūraliai susiejami su protiniu (taktiniu) ugdymu, judėjimo pokyčių tobulinimu.

Krepšinyje vaikai skatinami būti organizuoti ir drausmingi, siekiama išvengti traumų ir reiškinių pavojingų sveikatai (per didelių krūvių, persitempimo ir kt.). Krepšinio programa vaikų darželyje stiprina tikėjimą vaiko jėgomis ir jo galimybe žaisti bei fiziškai ir dvasiškai tobulėti….”

                                                                         Ugdymo programa „Darželinukų krepšinis”

Būrelį veda VŠĮ „Nacionalinė krepšinio akademija” treneris Klaudijus.

Keramikos būrelis

Molio dirbiniai, gaminiai – viena iš seniausių lietuvių tautodailės išraiškų. Tūkstantmetė puodų lipdymo tradicija gyvavo iki mūsų amžiaus septintojo dešimtmečio. Keičiantis amžiams, keitėsi ir poreikiai, tobulėjo darbai, kūrėsi amatai. Siekiant išlaikyti, atgaivinti primirštus amatus – keramiką, pynimą, audimą ir kitus, siūlomas keramikos būrelis ikimokyklinėje įstaigoje.

Lipdymas iš molio tampa labai populiarus ikimokykliniame amžiuje. Vaikų, lankančių lipdymo iš molio užsiėmimus, tobulėja motoriniai gebėjimai, greičiau išmoksta taisyklingai ir gražiai parašyti skaičių ar raidę, lavėja fantazija. Įvairių formų lipdymas ir sujungimas ugdo mąstymą ir susikaupimą, kantrybę.

Būrelį veda tautodailininkė IRENA LEITIENĖ

Robotikos būrelis

Siekiant ugdyti naują technologijų lyderių kartą, Robotikos akademija sukūrė programas, kuriose ugdomos visos kertinės 21a. Kompetencijos, tačiau tokios programos buvo sukurtos ir anksčiau, o jų nauda – kiek ribota, nes šiuolaikinės kartos vaikams nebeužtenka tradicinių pamokų, jiems reikalingas momentinis rezultatas bei įtraukianti, aktuali istorija, kad suvokti pamokos vertę. Tam Robotikos akademijoje buvo pasitelkti robotai – vieninteliai edukaciniai įrankiai, leidžiantys kiekvienos pamokos gale išvysti veikiantį rezultatą, o kvalifikuoti specialistai visas pamokas sukūrė su įtraukiančiomis istorijomis, kurių metu vaikai kartu su istorijos herojais sprendžia problemas ir šiems padeda.

Būrelį veda

Anglų kalbos užsiėmimai

Tikslai:

– skatinti vaikų susidomėjimą ir norą mokytis anglų kalbos, pasitelkiant vaikams įdomias mokymo priemones (mokoma žodyno naudojant realius namų apyvokos daiktus, žaislus, korteles; kaitaliojant veiklą su aktyviais žaidimais, klausantis istorijų, dainuojant).

– supažindinti ir išmokyti vaikus elementarių angliškų žodžių ir frazių, leidžiančių jiems bendrauti anglų kalba.

– lavinti vaikų gebėjimus suprasti (klausyti) ir kalbėti angliškai, taip pat lavinti bendruosius gebėjimus – nuspėti, skaičiuoti ir mokytis mintinai.

Užsiėmimus veda  mokytoja Greta Kukenienė

Skip to content