Įstaigos taryba

Atnaujinta

Įstaigos taryba (toliau Taryba) yra aukščiausia įstaigos savivaldos institucija, telkianti ugdytinių tėvus (kitus teisėtus vaiko atstovus), pedagogus, aptarnaujantį personalą, visuomenės atstovus svarbiausiems lopšelio-darželio veiklos tikslams ir uždaviniams numatyti bei spręsti.

Pagrindinės įstaigos tarybos funkcijos

  • nustatyti lopšelio-darželio veiklos perspektyvą, pagrindines kryptis;
  • aprobuoti lopšelio-darželio programą, nuostatus, vidaus darbo tvarkos taisykles, ugdymo planą, nustatyti ugdymo organizavimo tvarką per mokslo metus;
  • tvirtinti audito išvadas, lopšelio-darželio veiklos tobulinimo planą;
  • svarstyti lopšelio-darželio pajamų ir išlaidų sąmatą, padėti planuoti lopšelio-darželio ūkinę – finansinę veiklą, lėšų paskirstymą;
  • mokytojų tarybos teikimu spręsti mokinių šalinimo iš lopšelio-darželio klausimus;
  • analizuoti lopšelio-darželio veiklą, teikti siūlymus lopšelio-darželio vadovybei;
  • aptarti siūlymus dėl ugdytinių vertinimo sistemos parinkimo, papildomo ugdymo organizavimo;
  • inicijuoti vietos bendruomenės, šeimos ir lopšelio-darželio bendradarbiavimą;
  • svarstyti ir teikti siūlymus steigėjui dėl lopšelio-darželio  reorganizavimo;
  • stabdyti kitų savivaldos institucijų ginčytinus sprendimus, kol jų teisingumą ištirs kompetentingos institucijos;
  • lopšelio-darželio taryba atsiskaito įstaigos bendruomenei.
Skip to content